Σαλάτα με κινόα & κοτόπουλο | Φάση 3Γ/4

Home/Συνταγές/Σαλάτα με κινόα & κοτόπουλο | Φάση 3Γ/4

Σαλάτα με κινόα & κοτόπουλο | Φάση 3Γ/4

Υλικά για 2 μερίδες
⦁ 50γρ. κινόα
⦁ 2 φιλέτα στήθος κοτόπουλου (περίπου 100γρ το καθένα), κομμένα σε λωρίδες
⦁ 1 κ.σ πάπρικα καυτερή
⦁ 1 πράσινη πιπεριά (κομμένη σε φέτες)
⦁ 500 γρ. πολύ τρυφερά μικρά φύλλα από σπανάκι
⦁ 1 ματσάκι ρόκα
⦁ 2 κ.σ μαϊντανό
⦁ 2 κ.σ δυόσμο
⦁ 1 κ.σ ελαιόλαδο
⦁ αλάτι και πιπέρι

Για τη σως
⦁ 1 κ.σούπας ελαιόλαδο
⦁ χυμό από 1 λεμόνι
⦁ λίγες σταγόνες ξίδι
⦁ Αλάτι

Εκτέλεση συνταγής
⦁ Ξεπλένετε πρώτα την κινόα σε σουρωτήρι, κάτω από τρεχούμενο νερό και τη βάζετε σε μία κατσαρόλα. Σκεπάζετε με νερό και σιγοβράζετε για περίπου 12-15΄. Σουρώνετε και την αφήνετε να κρυώσει.
⦁ Σε καυτό αντικολλητικό τηγάνι, προσθέτετε 1 κ.σ. ελαιόλαδο και ψήνετε τα φιλέτα, για 3-4΄από την κάθε πλευρά. Τα βγάζετε από το τηγάνι και τα πασπαλίζετε με την πάπρικα.
⦁ Σε ένα μπολ, βάζετε όλα τα λαχανικά, την κινόα και το κοτόπουλο.
⦁ Τέλος, αναμιγνύετε τα υλικά για τη σως, περιχύνετε τη σαλάτα, ανακατεύετε και σερβίρετε.

Διατροφική Συμβουλή
Το πιάτο αυτό αποτελεί μια ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις επιλογές του εβδομαδιαίου διαιτολογίου τους. Εάν ακολουθείτε τη μέθοδο Eurodiet, μπορείτε να την απολαύσετε από τη φάση .

! Για να ολοκληρώσετε το γεύμα σας, προσθέστε σαλάτα επιλέγοντας λαχανικά από τις λίστες λαχανικών 1,2&3.

Θρεπτική Ανάλυση ανά μερίδα
Θερμίδες (kcal): 370
Πρωτεΐνη (gr): 27
Υδατάνθρακες (gr): 26
Σάκχαρα (gr): 1.5
Λιπαρά (gr): 18