Γεμιστά με πλιγούρι | Φάση 3Δ/4

Home/Συνταγές/Γεμιστά με πλιγούρι | Φάση 3Δ/4

Γεμιστά με πλιγούρι | Φάση 3Δ/4

Υλικά για 6 μερίδες
⦁ 5 ντομάτες (ώριμες και σφιχτές)
⦁ 5 πιπεριές
⦁ 2 ξερά κρεμμύδια μεγάλα
⦁ 1 μελιτζάνα φλάσκα
⦁ 1 φλ. πλιγούρι
⦁ 1 φλ. τριμμένη φέτα, χαμηλή σε λιπαρά
⦁ 1/2 ματσάκι μαϊντανό
⦁ 1/2 ματσάκι δυόσμο
⦁ 1 κ.σούπας στέβια (προαιρετικά)
⦁ 6 κ. σούπας ελαιόλαδο
⦁ Αλάτι & πιπέρι

Εκτέλεση συνταγής
1. Για τα γεμιστά με πλιγούρι, κόβετε πρώτα τη μελιτζάνα σε καρέ και τη βάζετε σε μπολ με νερό για 10΄.
2. Τη στραγγίζετε καλά και τη σοτάρετε με 1 κ.σ. από το συνολικό ελαιόλαδο. Αλατίζετε κι αφήνετε λίγα λεπτά να μαλακώσει. Την αφήνετε στην άκρη.
3. Κόβετε το καπάκι από τις πιπεριές και αφαιρείτε τους σπόρους και τις μεμβράνες. Αφαιρείτε το καπάκι από τις ντομάτες και με κουτάλι αδειάζετε σε μπολ την ψίχα.
4. Αλέθετε στο μπλέντερ την ψίχα από τις ντομάτες. Προσθέτετε το κρεμμύδι και αλέθετε ξανά.
5. Τα βάζετε σε μπολ. Προσθέτετε το πλιγούρι. Προσθέτετε αλάτι και πιπέρι, τις 3 κ.σούπας ελαιόλαδο και τη στέβια. Τέλος ρίχνετε τη σοταρισμένη μελιτζάνα, τη φέτα και τα ψιλοκομμένα μυρωδικά και ανακατεύετε καλά. Γεμίζετε κατά τα 3/4.
6. Σκεπάζετε με τα καπάκια τους.
7. Ψήνετε για 1 ώρα στους 180 βαθμούς C, στις αντιστάσεις στην τελευταία σχάρα. Το πρώτο μισάωρο το ταψί πρέπει να είναι σκεπασμένο.

Διατροφική Συμβουλή
Το πιάτο αυτό αποτελεί μια ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις επιλογές του εβδομαδιαίου διαιτολογίου τους. Εάν ακολουθείτε τη μέθοδο Eurodiet, μπορείτε να την απολαύσετε από τη φάση 4.
! Για να ολοκληρώσετε το γεύμα σας, προσθέστε 1 «παλάμη» άλιπης πρωτεΐνης και λαχανικά από τη λίστα 1 (για να αποφύγετε

Θρεπτική Ανάλυση ανά μερίδα
Θερμίδες (kcal): 320
Πρωτεΐνες (g): 9
Υδατάνθρακες (g): 31
Εκ των οποίων σάκχαρα (g): 8.5
Λιπαρά (g): 17