Φακές σαλάτα με τόνο | Φάση 3Δ/4

Home/Συνταγές/Φακές σαλάτα με τόνο | Φάση 3Δ/4

Φακές σαλάτα με τόνο | Φάση 3Δ/4

Υλικά για 6 μερίδες
⦁ 1/2 φλ. φακές
⦁ 1/2 φλ. κινόα
⦁ 4 αγγούρια
⦁ 2 πράσινες πιπεριές
⦁ 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
⦁ 4 κ.σ. μαϊντανό ψιλοκομμένο
⦁ 4 κ.σούπας ελαιόλαδο
ξύδι
⦁ 4 συσκευασίες τόνο σε νερό στραγγισμένο

Εκτέλεση συνταγής
1. Για τις φακές σαλάτα με τόνο, αν δεν βρείτε κινόα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλιγούρι που θα μουλιάσετε σε νερό για 10 λεπτά.
2. Ξεπλένετε τις φακές και τις βράζετε σε λίγο νερό για 20 λεπτά σε χαμηλή φωτιά φροντίζοντας να μην παραβράσουν. Στραγγίζετε και αφήνετε να κρυώσουν.
3. Ξεπλένετε την κινόα, τη στραγγίζετε σε σουρωτήρι και τη βάζετε στην κατσαρόλα με ένα φλιτζάνι νερό.
4. Σκεπάζετε και μόλις πάρει βράση χαμηλώνετε τη φωτιά και σιγοβράζετε για 15-20 λεπτά να μαλακώσει. Στραγγίζετε και αφήνετε να κρυώσει.
5. Αφαιρείτε τους σπόρους από τα αγγούρια. Τα κόβετε σε μικρά καρέ και τα βάζετε σε μπολ.
6. Αφαιρείτε κοτσάνι, ίνες και σπόρους από τις πιπεριές και κόβετε σε μικρά καρέ. Τις βάζετε στο μπολ και προσθέτετε όλα τα υπόλοιπά υλικά.
7. Ανακατεύετε πολύ καλά και αλατοπιπερώνετε. Σερβίρετε τη σαλάτα κρύα.

Διατροφική Συμβουλή
Το πιάτο αυτό αποτελεί μια ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις επιλογές του εβδομαδιαίου διαιτολογίου τους.
Εάν ακολουθείτε τη μέθοδο Eurodiet, μπορείτε να την απολαύσετε από τη φάση 3Γ.

Θρεπτική Ανάλυση ανά μερίδα
Θερμίδες (kcal): 307
Θερμίδες (kcal): 420
Πρωτεΐνες (g): 33
Υδατάνθρακες (g): 37
Εκ των οποίων σάκχαρα (g): 4.8
Λιπαρά (g): 16