Αυγά βραστά με σως αβοκάντο σε ψωμί Eurodiet | Φάση 3

Home/Συνταγές/Αυγά βραστά με σως αβοκάντο σε ψωμί Eurodiet | Φάση 3

Αυγά βραστά με σως αβοκάντο σε ψωμί Eurodiet | Φάση 3

Υλικά για 1 μερίδα

  • 1 αυγό
  • 1 φέτα ψωμί με ηλιόσπορους & σπόρους λιναριού Eurodiet
  • 2 κ. σούπας αβοκάντο
  • 1 κ.σ. χυμό λάιμ ή λεμόνι
  • αλάτι & φρέσκο πιπέρι

Εκτέλεση συνταγής

  • Βράζουμε το αυγό και το κόβουμε σε φέτες
  • Σε 1 μικρό μπολ λιώνουμε το αβοκάντο με 1 πιρούνι, στύβουμε το λάιμ (ή το λεμόνι) και ανακατεύουμε με το πιρούνι.
  • Αλείφουμε 1 κ. σούπας από το λιωμένο αβοκάντο στο ψωμί και τοποθετούμε τέλος τις φέτες αυγού
  • Προσθέτουμε λίγο αλάτι & πιπέρι

Διατροφική Συμβουλή

Το πιάτο αυτό αποτελεί μια εξαιρετική εναλλακτική επιλογή για ενδιάμεσο γεύμα που θα εμπλουτίσει τις γευστικές σας επιλογές. Εάν ακολουθείτε τη μέθοδο Eurodiet, μπορείτε να απολαύσετε αυτή τη συνταγή από τη φάση 3 (με συχνότητα όχι μεγαλύτερη από 2 φορές την εβδομάδα).

Tip! Το μίγμα με το αβοκάντο που θα περισσέψει μπορεί να φυλαχθεί στο ψυγείο 2-3 ημέρες σε σκεύος που κλείνει καλά. Το λάιμ & το λεμόνι καθυστερούν την οξείδωση δηλαδή το ‘μαύρισμα’ του αβοκάντο.

Θρεπτική Ανάλυση ανά μερίδα

Θερμίδες (kcal): 120
Πρωτεΐνη (gr): 14
Υδατάνθρακες (gr): 2
Σάκχαρα (gr): 0.5
Λιπαρά (gr): 3