5 θρεπτικές καλοκαιρινές ιδέες για σνακ ή γεύματα για παιδιά

Home/Διατροφή/5 θρεπτικές καλοκαιρινές ιδέες για σνακ ή γεύματα για παιδιά

5 θρεπτικές καλοκαιρινές ιδέες για σνακ ή γεύματα για παιδιά

Τα θρεπτικά σνακ αποτελούν σημαντικό μέρος μια ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής για τα παιδιά. Είναι σημαντικό τα σπιτικά σνακ να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και να είναι δομημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να συμβάλλουν στην καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Παρακάτω θα βρείτε ιδέες για θρεπτικά σνακ που θα ενθουσιάσουν τα παιδιά.

Σουβλάκια λαχανικών (γεύση χωριάτικης σαλάτας)

Θα χρειαστείτε όλα τα λαχανικά που θα βάζατε και στη χωριάτικη σαλάτα. Ντοματίνια, αγγουράκια, πιπεριά και ελιές καθαρισμένες. Πλένετε και κόβετε τα λαχανικά σε κομμάτια εκτός από τα ντοματίνια. Τα καρφώνετε σε ξυλάκια και στο τέλος βάζετε μια ελιά. Αν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε και κύβους τυριού χαμηλών λιπαρών.

Παγωτό μπανάνα

Το μοναδικό συστατικό που θα χρειαστείτε είναι η μπανάνα. Ξεφλουδίστε και τεμαχίστε μια αρκετά ώριμη μπανάνα. Τοποθετήστε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 2 ώρες.  Τοποθετήστε στη συνέχεια τα παγωμένα κομμάτια σε ένα μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι το μίγμα να γίνει κρεμώδες. Χρησιμοποιήστε μια μπανάνα ανά άτομο.

Σκεπαστή Πίτσα από τορτίγια

Επιλέξτε τα αγαπημένα τους λαχανικά. Ψιλοκόψτε τα, τοποθετήστε τα σε αντικολλητικό χαρτί και ψήστε στο grill για περίπου 10’. Μόλις ψηθούν τα λαχανικά σε ένα αντικολλητικό τηγάνι, ζεσταίνετε την τορτίγια και από τις 2 πλευρές. Λίγο πριν την αφαιρέσετε από το τηγάνι, πασπαλίστε τη μια πλευρά με τριμμένο τυρί light. Μόλις λιώσει, προσθέστε τα ψητά λαχανικά, διπλώστε την τορτίγια και ψήστε για ακόμα 1’.

Σπιτικό “ανοιχτό” μπέργκερ

Χρησιμοποιήστε 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης. Κόψτε κατά μήκος ένα  μπιφτέκι και προσθέστε ένα μέρος σε κάθε φέτα ψωμιού. Στη συνέχεια, επάνω σε κάθε μπιφτέκι προσθέστε  2 ροδέλες ντομάτας και  1 φύλλο μαρουλιού.

Σοκολατένιες μπαλίτσες ενέργειας

Αναμιγνύετε  στο μπλέντερ 1 φλιτζάνι βρώμης, ½ φλιτζάνι ταχίνι με κακάο και 1 άρωμα βανίλιας. Παίρνετε μικρές ποσότητες και πλάθετε σε σφαιρικό σχήμα. Διατηρήστε στο ψυγείο για 5-6 ημέρες.